TRWAŁE URZĄDZENIA
Linia Stronga DumpLoada prezentuje szereg trwałych przyczep wywrotek o ładowności do 30 ton do transportu ciężkich materiałów w rolnictwie, przy pracach rozbiórkowych, budowlanych oraz recyklingu. Przyczepy te charakteryzują się maksymalnie wytrzymałą i trwałą konstrukcją skorupkową.
Płyty Hardox 450 używane przy produkcji nadwozia i podwozia w połączeniu ze sprawdzoną konstrukcją zapewniają niższą masę własną i większą ładowność, co przekłada się na większą wydajność i większy zysk naszych klientów.
Kształt nadwozia opracowany przez Stronga zapewnia świetne właściwości samooczyszczania, zapobiegając w ten sposób blokadom oraz gromadzeniu się materiału, co mogłoby prowadzić do zmniejszenia wydajności.
ROZWIĄZANIA UŁATWIAJĄCE TRANSPORT KAŻDEGO ŁADUNKU
Stosując najnowocześniejsze technologie, Stronga wprowadza innowacje w rozwiązaniach wspomagających transport i obsługę dla naszych klientów, co przyczynia się do zwiększenia ich zysku do maksimum, nawet na najtrudniejszych terenach.
Ciągłe ulepszanie konstrukcji prowadzi do coraz lepszego wykonania mocnych przyczep wywrotek dostosowanych do pracy w najtrudniejszych warunkach.
Mocne, skrętne podwozie i odporne podzespoły podwozia w połączeniu z wytrzymałą belką zaczepową na sprężynach umożliwiają szybką jazdę zarówno na drodze, jak i w terenie.
MODEL | DL700 | DL800 | DL1000 | DL1200 |
Masa całkowita | 18 000kg | 21 000kg | 24 000kg | 34 000kg |
Techniczna ładowność | 14 000kg | 16 000kg | 18 000kg | 27 000kg |
Obciążenie belki zaczepowej | 2000-3 500kg | 2000-3 500kg | 2000-3 500kg | 2000-3 500kg |
Kąt przechylenia | 55 | 65 | 65 | 65 |
Typ trzpienia | Teleskopowy | Teleskopowy | Teleskopowy | Teleskopowy |
Płyta podłogowa | HARDOX 450 | HARDOX 450 | HARDOX 450 | HARDOX 450 |
Płyta boczna | HARDOX 450 | HARDOX 450 | HARDOX 450 | HARDOX 450 |
Wewnętrzna wysokość nadwozia | 700mm | 800mm | 1 000mm | 1 000mm |
Pojemność transportowa | Ok. 7,4m | Ok. 8,6m | Ok. 10,8m | Ok. 15m |
Opony, standardowe wyposażenie | 500/45 R22.5 | 560/60 R22.5 | 560/60 R22.5 | 560/60 R22.5 |
Całkowita wysokość | 1 824mm | 2 095mm | 2 294mm | 2 294mm |
Całkowita wysokość, maksymalne przechylenie | 4 967mm | 5 917mm | 6 032mm | 7 340mm |
Całkowita długość | 5 583mm | 6 073mm | 6 073mm | 6 073mm |
Całkowita szerokość | 2 504mm | 2 540mm | 2 540mm | 2 540mm |
RĘCZNIE OBSŁUGIWANA TYLNA KLAPA
Ręcznie obsługiwana tylna opadająca klapa otwiera się szeroko umożliwiając łatwe wyładowanie zbrylonych materiałów.
Klapę można szybko odmontować i przełożyć na przód przyczepy przy użyciu uchwytu zamontowanego na klapie.
Punkty mocujące wewnątrz nadwozia pomagają przy zabezpieczeniu mechanizmu oraz materiałów.
HYDRAULICZNIE OTWIERANA KLAPA
Ta praktyczna hydraulicznie obsługiwana klapa na zawiasach z zabezpieczeniem na dole współpracuje z klapą opadającą, jako urządzenie blokujące, aby chronić tył przyczepy podczas wyładowywania z niej materiałów. Klapa otwierana hydraulicznie może być używana również bez klapy opadającej.
MOCNY CYLINDER PRZECHYLNY
Duży pionowy, wielostopniowy cylinder przechylny podnosi nadwozie uzyskując kąt przechylenia o 65 stopni.
NADWOZIE Z RAMPĄ
Rampa oraz kwadratowe nadwozie Hardox z serii DumpLoada umożliwiają operatorowi sterowanie.
Opcjonalna hydrauliczna klapa tylna otwiera się bardzo szeroko umożliwiając wyładunek największych głazów.
OSTRE KRAWĘDZIE BOKÓW
Dzięki przemyślanej konstrukcji ścianek bocznych przyczepy materiały podczas załadunku nie osiadają na krawędziach, co zmniejsza ich rozsypywanie podczas przewozu.
ZAWORY ZAMYKAJĄCE
Bezpieczne zawory zamykające zabezpieczają tylną klapę przed przypadkowym otwarciem przez operatora podczas transportu. Jest to kolejny dowód na to jak firma Stronga, dbając o detale, ułatwia obsługę przyczep.
WYDŁUŻANE BOKI
Dostępne zdejmowane rygle na wydłużanych bokach o różnych długościach w celu zwiększenia ładowności przyczepy wywrotki dla materiałów zajmujących dużo miejsca.
ZAŁADUNEK PRZEDNIEGO NADWOZIA
Ręcznie obsługiwana tylna klapa może być również zamontowana z przodu nadwozia, podczas gdy uchwyt zabezpieczający ładunek na podłodze pozwala zabezpieczyć transportowany sprzęt.
ZAWÓR CIŚNIENIOWY WYWROTKI
Zadaniem tego zaworu jest zmiana kierunku przepływu oleju z głównego cylindra, kiedy nadwozie jest całkowicie załadowane. Jest to kolejny przykład na to, jak detale przyczyniają się do trwałości przyczep.
WSKAŹNIK OSTRZEGAWCZY TYLNEJ KLAPY
System ostrzegawczy umieszczony na tylnej klapie informuje o otwartej lub zamkniętej klapie.