TRWAŁE URZĄDZENIA

TRWAŁE URZĄDZENIA

Linia Stronga DumpLoada prezentuje szereg trwałych przyczep wywrotek o ładowności do 30 ton do transportu ciężkich materiałów w rolnictwie, przy pracach rozbiórkowych, budowlanych oraz recyklingu.  Przyczepy te charakteryzują się maksymalnie wytrzymałą i trwałą konstrukcją skorupkową.

Płyty Hardox 450 używane przy produkcji nadwozia i podwozia w połączeniu ze sprawdzoną konstrukcją zapewniają niższą masę własną i większą ładowność, co przekłada się na większą wydajność i większy zysk naszych klientów.

Kształt nadwozia opracowany przez Stronga zapewnia świetne właściwości samooczyszczania, zapobiegając w ten sposób blokadom oraz gromadzeniu się materiału, co mogłoby prowadzić do zmniejszenia wydajności.

ROZWIĄZANIA UŁATWIAJĄCE TRANSPORT KAŻDEGO ŁADUNKU

ROZWIĄZANIA UŁATWIAJĄCE TRANSPORT KAŻDEGO ŁADUNKU

Stosując najnowocześniejsze technologie, Stronga wprowadza innowacje w rozwiązaniach wspomagających transport i obsługę dla naszych klientów, co przyczynia się do zwiększenia ich zysku do maksimum, nawet na najtrudniejszych terenach.

Ciągłe ulepszanie konstrukcji prowadzi do coraz lepszego wykonania mocnych przyczep wywrotek dostosowanych do pracy w najtrudniejszych warunkach.

Mocne, skrętne podwozie i odporne podzespoły podwozia w połączeniu z wytrzymałą belką zaczepową na sprężynach umożliwiają szybką jazdę zarówno na drodze, jak i w terenie.

MODEL DL700 DL800 DL1000 DL1200
Masa całkowita 18 000kg 21 000kg 24 000kg 34 000kg
Techniczna ładowność 14 000kg 16 000kg 18 000kg 27 000kg
Obciążenie belki zaczepowej 2000-3 500kg 2000-3 500kg 2000-3 500kg 2000-3 500kg
Kąt przechylenia 55 65 65 65
Typ trzpienia Teleskopowy Teleskopowy Teleskopowy Teleskopowy
Płyta podłogowa HARDOX 450 HARDOX 450 HARDOX 450 HARDOX 450
Płyta boczna HARDOX 450 HARDOX 450 HARDOX 450 HARDOX 450
Wewnętrzna wysokość nadwozia 700mm 800mm 1 000mm 1 000mm
Pojemność transportowa Ok. 7,4m Ok. 8,6m Ok. 10,8m Ok. 15m
Opony, standardowe wyposażenie 500/45 R22.5 560/60 R22.5 560/60 R22.5 560/60 R22.5
Całkowita wysokość 1 824mm 2 095mm 2 294mm 2 294mm
Całkowita wysokość, maksymalne przechylenie 4 967mm 5 917mm 6 032mm 7 340mm
Całkowita długość 5 583mm 6 073mm 6 073mm 6 073mm
Całkowita szerokość 2 504mm 2 540mm 2 540mm 2 540mm

 

RĘCZNIE OBSŁUGIWANA TYLNA KLAPA

RĘCZNIE OBSŁUGIWANA TYLNA KLAPA

Ręcznie obsługiwana tylna opadająca klapa otwiera się szeroko umożliwiając łatwe wyładowanie zbrylonych materiałów.

Klapę można szybko odmontować i przełożyć na przód przyczepy przy użyciu uchwytu zamontowanego na klapie.

Punkty mocujące wewnątrz nadwozia pomagają przy zabezpieczeniu mechanizmu oraz materiałów.

HYDRAULICZNIE OTWIERANA KLAPA

HYDRAULICZNIE OTWIERANA KLAPA

Ta praktyczna hydraulicznie obsługiwana klapa na zawiasach z zabezpieczeniem na dole współpracuje z klapą opadającą, jako urządzenie blokujące, aby chronić tył przyczepy podczas wyładowywania z niej materiałów.  Klapa otwierana hydraulicznie może być używana również bez klapy opadającej.

MOCNY CYLINDER PRZECHYLNY

MOCNY CYLINDER PRZECHYLNY

Duży pionowy, wielostopniowy cylinder przechylny podnosi nadwozie uzyskując kąt przechylenia o 65 stopni.

NADWOZIE Z RAMPĄ

NADWOZIE Z RAMPĄ

Rampa oraz kwadratowe nadwozie Hardox z serii DumpLoada umożliwiają operatorowi sterowanie.

Opcjonalna hydrauliczna klapa tylna otwiera się bardzo szeroko umożliwiając wyładunek największych głazów.

OSTRE KRAWĘDZIE BOKÓW

OSTRE KRAWĘDZIE BOKÓW

Dzięki przemyślanej konstrukcji ścianek bocznych przyczepy materiały podczas załadunku nie osiadają na krawędziach, co zmniejsza ich rozsypywanie podczas przewozu.

ZAWORY ZAMYKAJĄCE

ZAWORY ZAMYKAJĄCE

Bezpieczne zawory zamykające zabezpieczają tylną klapę przed przypadkowym otwarciem przez operatora podczas transportu. Jest to kolejny dowód na to jak firma Stronga, dbając o detale, ułatwia obsługę przyczep.

WYDŁUŻANE BOKI

WYDŁUŻANE BOKI

Dostępne zdejmowane rygle na wydłużanych bokach o różnych długościach w celu zwiększenia ładowności przyczepy wywrotki dla materiałów zajmujących dużo miejsca.

ZAŁADUNEK PRZEDNIEGO NADWOZIA

ZAŁADUNEK PRZEDNIEGO NADWOZIA

Ręcznie obsługiwana tylna klapa może być również zamontowana z przodu nadwozia, podczas gdy uchwyt zabezpieczający ładunek na podłodze pozwala zabezpieczyć transportowany sprzęt.

ZAWÓR CIŚNIENIOWY WYWROTKI

ZAWÓR CIŚNIENIOWY WYWROTKI

Zadaniem tego zaworu jest zmiana kierunku przepływu oleju z głównego cylindra, kiedy nadwozie jest całkowicie załadowane. Jest to kolejny przykład na to, jak detale przyczyniają się do trwałości przyczep.

WSKAŹNIK OSTRZEGAWCZY TYLNEJ KLAPY

WSKAŹNIK OSTRZEGAWCZY TYLNEJ KLAPY

System ostrzegawczy umieszczony na tylnej klapie informuje o otwartej lub zamkniętej klapie.